Fun Sports Brasov : Organizare Competitii Sportive, Cantonamente, Impresariat sportiv, Organizare Activitati Stiintifice in Domeniul Sportului
Noutati

FunSportsCUP 2022

FunSports Cup revine pe parchet! După o pauză datorată pandemiei de coronavirus, cel mai puternic turneu de handbal pentru juniori din țara noastră revine, cu ediția a 8-a. ....Detalii

Parteneri

 

Transylvania Winter Cup 3

 

 

Turneul National de Handbal Juniori

Transylvania Winter Cup
10 - 12 Ianuarie 2025, Brasov

 


Dragi prieteni,

Avem plăcerea de a vă invita să participați la Turneului Național de Handbal Juniori, ”Transylvania Winter Cup” care se va desfășura în Brașov, în perioada 10 – 12 ianuarie 2025.

Turneul este organizat de ACS Transilvania Brașov în parteneriat cu AJH Brașov, sub tutela Federației Române de Handbal și se va desfășura în conformitate cu regulile și regulamentele de joc impuse de aceasta.

Obiectivele acestei competiţii sunt: pregătirea pentru competițiile naționale oficiale, promovarea handbalului în rândul copiilor, a unui stil de viață sănătos, creşterea spiritului competiţional și totodata o bună verificare pentru Campionatul Național de Juniori. Fiecare echipă are garantat cel puțin patru meciuri în turneu.

Vă așteptăm cu drag și vă dorim mult succes în activitatea sportivă!

 

CATEGORII SPORTIVE:

Juniori I, feminin         - fete născute 2006/2007 și mai mici

Juniori II, feminin       - fete născute 2008/2009 și mai mici

Juniori III, feminin      - fete născute 2010/2011 și mai mici

Juniori IV, feminin      - fete născute 2012/2013 și mai mici

 

SĂLI DE SPORT:

Sala Sporturilor D. P. Colibași Brașov

Sala Metrom Brașov

Sala Carpați Brașov

Sala Școlii Gimnaziale Nr.11 Brașov

ECHIPE

J1

CSS2 Bucuresti J1

LPS Tg. Mures J1

Olympic RFH Bucuresti J1

SCM Rm. Valcea J1

Transilvania J1

 

J2

CSS Ilfov J2

LPS Braila J2

OK Sport Onesti J2

Omer Constanta J2

Transilvania J2

 

J3

Arsenal Taureni J3

CMBH Handbal Alba Iulia J3

CS Bucov  J3

CS Cernica J3

CSS2 Bucuresti J3

CSS Craiova J3

H.C. Dunarea Braila J3

LPS Iasi J3

OK Sport Onesti J3

Omer Constanta J3

Muntenia Pitesti J3

Unirea Saveni J3

Victoria Tandarei J3

Transilvania J3 

Transilvania2 J3

 

J4

Academia Jr. Ploiesti J4

Activ Ludus J4

CS Biliesti Vrancea J4

CSS2 Bucuresti J4

CSS Sighisoara J4

LPS-CSS Vaslui J4

Siretul Adjud J4

Transilvania J4  

TURNEUL NATIONAL DE HANDBAL FEMININ

Transylvania Winter Cup

Editia a III-a

10 – 12 ianuarie 2025, Brasov

 

 

REGULAMENT

 

Turneul National de Handbal Feminin, ”Transylvania Winter Cup” va fi disputat în conformitate cu normele și regulamentele Federatiei Romane de Handbal, EHF si IHF, adaptate la situatia si la resursele de organizare.

 

Sistem competitional

Se vor forma doua grupe de cate patru echipe fiecare, si se vor juca in grupa fiecare cu fiecare conform tabelei Berger. Se intocmeste clasament in fiecare grupa, dupa care se vor juca finalele, pe fiecare treapta de clasament, astfel: locul patru din grupa A cu locul patru din grupa B, loc trei A cu loc trei B, locurile doi vor juca pentru medalia de bronz, iar locurile intai vor disputa finala mare a turneului. Astfel, fiecare echipa din turneu va disputa patru jocuri oficiale, unul vineri, doua sambata si unul duminica.

Echipele clasate pe podium vor fi premiate cu diplome si cupe, iar celelalte vor primii diplome.

Va fi desemnata echipa turneului, cu cei mai buni jucatori pe fiecare pozitie si vor fi premiati cu diplome si trofee.

 

Durata jocurilor

Junioarele I si II, două reprize de 25 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.

Junioarele III, două reprize de 20 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.

Junioarele IV, două reprize de 15 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.

!!! Cronometrul se opreste in timpul jocului oficial doar la time-aut si daca este cazul in situatii exceptionale. 

 

Situații speciale

În cazul în care un joc deja început va fi suspendat din motive de forta majoră sau din alte motive care nu țin de organizatori, jocul va fi considerat finalizat cu rezultatul din momentul întreruperii. 

În cazul în care jocul nu începe, acesta va fi reprogramat după cum vor dispune organizatorii.

Înainte de primul joc din competitie, fiecare echipa trebuie sa efectueze o poza oficiala de grup pentru arhiva competitiei. 

 

Numărul de jucători și rezerve

Lista finala cu numele jucătorilor pe categorii de varsta va fi predată la sosirea la înregistrare. Numai jucătorii de pe listă au voie să participe la meciuri.

Fiecare echipă trebuie să fie formată din cel puțin 12 jucători. Deși nu există o limită superioară pentru numărul total de participanți într-o echipă, la fiecare joc pot fi înscriși doar până la 16 jucători, cu numele indicate clar pe foaia de protocol al meciului.

Nu se admite utilizarea unui jucător într-o alta echipa decât cea în care a fost înscrisa pe tabel, chiar dacă aparține aceluiasi club. Circulația unui jucător între diferitele echipe ale unui club, chiar de aceeași categorie de vârstă nu este permisă.

La cerere, jucătorii au obligația de a prezenta documentele doveditoare înainte de meci.

Fiecare echipă trebuie să aibă propriul antrenor.

 

Foaia de joc

Cu 15 minute înainte de fiecare joc, reprezentanții echipelor trebuie să prezinte (la cerere) oficialilor și arbitrilor documentele de identitate ale jucătorilor (certificat de naștere în original sau copie conforma, carnet de elev, CI, pasaport sau legitimație de jucator).

 

Echipamentul

Fiecare echipa va purta tricouri prevazute cu numar pe spate, de aceeasi culoare si aceste numere vor trebui sa coincida cu cele inscrise in foaia de joc.

 

Punctualitate

Echipele trebuie să fie pregătite de joc cu 30 minute înainte de începerea partidei.

În cazul în care la ora stabilită de începere a jocului oricare dintre echipe nu este prezent pe teren, acesta va dispune de o perioadă de 5 minute pentru a se alinia la începutul partidei în caz contrar urmând să piarda acel joc cu scorul de la 10 la 0.

În cazul în care echipa nu se prezintă la ora meciului pe teren pentru motive întemeiate pe care le vor comunica organizatorilor, partida se va reprograma.

 

Reguli de comportament

Dacă echipa demonstrează în timpul turneului o atitudine de violență, protesteaza împotriva deciziilor arbitrilor, duritate asupra rivalilor, proteste la adresa organizatorilor etc., aceasta poate fi automat exclusă din turneu.

Toate cazurile de excludere din competiție vor fi raportate în detaliu instanței federale, la care este asociat clubul sau jucatorul exclus din turneu.

Antrenorii și reprezentanții oficiali ai echipelor vor fi direct responsabili pentru atitudinea și comportamentul jucătorilor lor în ceea ce privește relatia cu arbitrii, coechipierii, adversarii, publicul, organizatorii și materialele care aparțin facilităților sportive (dulapuri, bănci de rezervă etc.)

În cazul distrugerilor totale sau parțiale ale materialelor care aparțin bazei sportive, delegatul, echipa și persoana care provoacă distrugerile sunt direct responsabile.

 

Arbitrii

Toate meciurile vor fi arbitrate de arbitrii desemnați de către organizatori.

Arbitrul va reprezenta autoritatea maximă pe terenul de joc și va avea drepturi complete pentru a suspenda sau anula vreun joc în cazul în care va observa orice atitudine negative/violenta din partea vreunei echipe.

Meciurile sunt conduse de arbitrii delegați ai AJH/FRH, toate foile de joc fiind raportate catre FRH.

 

Contestatii

Orice contestatie sau reclamatie trebuie sa fie prezentata in scris la biroul central al turneului sau la oficialul terenului, in interval de timp de 15 minute de la finalizarea jocului.

Organizatorii nu acceptă reclamații sau contestații care se referă la deciziile arbitrilor.

Pentru verificarea contestatiilor delegatiile echipelor sunt obligate sa prezinte certificatul de nastere in original insotit de carnetul de elev, pasaportul sau carnetul de legitimare. Pentru ca o contestatie sa fie validata, se va plati suma de 200 RON la sediul central al turneului.

Contestația va fi soluționată pana la sfârșitul zilei de concurs.

 

Comitetul de organizare

Comitetul de organizare al turneului se va reuni la finalul fiecărei zile de concurs și va analiza toate incidentele din acea zi.

Toate deciziile Comitetului de organizare sunt definitive și toți participanții vor trebui să accepte ca atare.

Comitetul de organizare își rezervă dreptul de a modifica programul de concurs, atât în ceea ce privește componența grupelor, cât și orele de joc în care se desfășoară jocurile și sălile de sport.

Toate aceste schimbari vor fi comunicate in cel mai scurt timp reprezentantilor echipelor implicate, dar in acelasi timp vor fi afisate si pe pagina web a turneului www.funsports.ro, unde veti gasi si rezultatele partidelor in timp real.

 

Certificare

Toți sportivii participanți au nevoie de:

▪ carnet de legitimare/ pașaport valabil/ carnet de elev

▪ certificate de nastere in copie conforma

 Toate echipele au nevoie de:

▪ lista de nume cu data nașterii

▪ certificarea medicului de sport (viza medicala)

▪ două randuri de echipament

▪ cel puțin o minge

▪ adresa din partea clubului prin care se deleaga persoana de contact responsabila pentru organizarea si coordonarea aplicarii protocoalelor si regulamentelor de organizare a turneului

▪ declaratie pe proprie raspundere din partea reprezentantului legal al clubului de luare la cunostinta si respectare a protocolului medical si a regulamentului competitiei.

▪ declaratiile privind datele personale, GDPR, protectia muncii si PSI

 

Tabelul cu jucatorii trebuie sa contina stampila clubului si sa fie avizat de un medic sportiv.

La cerere, reprezentantul echipei trebuie să furnizeze certificarea înainte de meci.

 

Cazarea si masa

Toate echipele participante au obligația de a contracta cazarea și masa de la organizatori. Participanții sunt așteptați pe data de 10.01.2025, și vor intra cu masa de seară (cina). Sejurul se încheie pe 12.01.2025, cu masa de prânz.

Echipele pot opta pentru una dintre cele patru variante de cazare în limita locurilor disponibile, repartiția urmând a fi făcută pe criteriul primul venit, primul servit. Pentru a rezerva locurile de cazare echipele au obligația de a achita 20% din contravaloarea acestora pâna la data limita de înscriere.

Înscrierea

Taxa de înscriere este de 300 lei/echipă.

Data limită de înscriere este  05 decembrie 2024.

Echipele care se înscriu după termenul limită (05 decembrie 2024) vor plati o taxa de participare cu 50% mai mare.

 

Asigurari

Organizatorii nu vor fi responsabili de eventualele leziuni sau boli apărute în timpul turneului, așa cum organizatorii nu vor fi responsabili de eventualele pierderi sau furt.

 

 Acceptarea criteriilor

Echipele inscrise la Turneul National de Handbal Feminin, ”Transylvania Winter Cup” 2025 prin reprezentantii acestora, inteleg si acceptă regulamentul creat de organizatori pentru acest turneu.

 

 

 

 

ÎNSCRIERE

Taxa de participare: 300 lei/echipă.

Data limita de inscriere, 30.11.2024.

Atenție! Numărul de locuri este limitat.

În  solicitarea de înscriere se vor specifica obligatoriu:

-denumire echipa,

-tabel nominal cu toti componentii delegatiei (sportivi si oficiali)

-varianta de cazare aleasa

-nume, adresa de e-mail si numarul de telefon pentru persoana de contact.

 

CONTACT: 

 

dna. Lena Brebeanu                                                                               

Tel.:  0762.166.556

           0744.311.266                         

E-mail: acstransilvania@gmail.com

Web:  www.funsports.ro    

Clasament

Clientrul Dvs. de internet este vechi si nu va putea fi folosit pentru a vedea corespunzator noile pagini de internet.

Pentru a vizualiza corect pagina noastra va recomandam sa descarcati si sa instalati gratuit unul din urmatoarele browsere